TANGH: KAMAL MASRUN'S ARTBOOK Volume. 1 :: MANTERAWORKS Limited Edition KLIBF`2010

Dari ilustrator dan animator TANGLONG, buat julung kalinya secara eksklusif di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010, dengan inisitiaf gerakan bersepadu MANTERAWORKS, mempersembahkan ---


HARGA PREMIUM | RM 25.00

Pada bermula tanggalnya 19hb Mac 2010 ini nanti, MANTERAWORKS akan melancarkan sebuah hasil usaha ilustrator dan animator prolifik TANGLONG @ KAMAL MASRUN dengan penerbitan TANG : Kamal Masrun Artbook VOLUME 1 !

Siri ini adalah berinspirasi dari koleksi portfolio dan artwork terbaik TANGH sepanjang kariernya sebagai seorang seniman dan karyawan komik.

Cetakan self-published edisi terhad ini, diterbitkan melalui proses yang cukup teliti, perinci dan kualiti sekali dengan penampilan 40 variasi ilustrasi serta artwork pilihan terbaik. Mempunyai lembaran 52 muka surat(termasuk kulit buku) bersaiz A4, malah disertakan juga poster mega eksklusif hanya dari TANGLONG!

Ada diantara paparan karya dan kerja seni komik yang terkandung di dalam artbook ini, tidak pernah muncul dan BARU sahaja didedahkan kepada khalayak dunia buat PERTAMA kali!

Maka, inilah masanya yang paling tepat sekali untuk anda memiliki artbook unggul serba ISTIMEWA DAN EKSKLUSIF ini dijadikan koleksi peribadi anda sebagai seorang pencinta seni dan komik.

Pre-order SEKARANG di:
budaksapa@yahoo.com / TANGLOG @ KAMAL MASRUN
faizalmukhtar@gmail.com / FAIZAL MUKHTAR

No comments:

Post a Comment